2013. július 5., péntek

Érdekességek I.


Sziasztok!:) Még két nap a jeles alkalomig és a friss részig! Remélem várjátok már, ám addig is:
A blog és a történet első születésnapja lévén, gondoltam megosztok veletek - kedves olvasóim -, néhány érdekességet, anekdotát és pár képet, ami a ’Where have you been? ’-el kapcsolatos. 
Elsőként, talán elmesélném, hogy miért is Xavit választottam a történetem férfi főhősének. (Azért, nem azzal a logikus kérdéssel kezdeném, hogy miért is vágtam bele annak idején a történetbe, mert azt szinte minden díjnál, ahol ez a kérdés felmerült, megosztottam már veletek! Szerintem már tudjátok az indokokat, aki nem, az megtalálja a ’Díjak’ fülben.)
Mikor megfordult bennem a WHYB? elkezdése, akkor az ’Olivia, Soccer , Barcelona’ c. blogot vezettem Fabregassal a főszerepben. Első szárnypróbálgatásom volt az írás terén, így nem üzemelt valami nagy sikerrel…(Abban is feltűnt már Xavi, egy kisebb szerepben, mint aki szemet vetett a főhősnőre.)
Noha imádtam írni az OSB -t, mégsem vonzott sok érdeklődőt, mivel nem igazán fejeztem ki még magam olyan szinten, ami élvezhetővé tette volna a cselekmények alakulását mások számára. (Azóta azt a blogot be is csuktam és töröltem.)
Visszatérve tehát, akartam valami sokkal monumentálisabb, nagyszerűbb, minőségibb irományt kiadni a kezeim közül, szintén fanfic kategóriában. Ekkor elkezdtem agyalni, hogy mégis kit szeretnék a középpontban látni a főhősnőm mellett. Beugrott ismételten Cesc (gyorsan elvettem, mivel „rossz ómennek éreztem”), aztán Ramos, majd Ronaldo (ám már túl sok történetben szerepelnek/szerepeltek, így gondoltam valami/valaki mást szeretnék) Ikerrel is kacérkodtam egy ideig ám végezettel Xavi-ra esett a választásom. Hogy miért is!? Mert hatalmas labdarúgó, tehetséges és szerény. Másrészt pedig, még nem láttam vele (főszerepben) magyar blogot, így a ’piaci rést’ én tölthettem be egyedül. Az sem elhanyagolható, hogy a Barcelona egyik alappillére. A kerekeim egyből kattogni kezdtek, ám jelentkeztek az első kétségeim is! Fogják ezt olvasni? Hiszen nem a mai modern, csodalabdarúgót testesíti meg, pont a választott erényei miatt. Bevallom félve kezdtem neki, ám mindenképpen ki akartam hozni „belőle” valamit. Tehát ott álltam egy általam kitalált tulajdonságokkal és érzelmekkel felruházott focistával, akihez párt kellet találnom. Mindenképpen kissé visszafogott, férfias és csak az idő előre haladtával oldódó Xavit szerettem volna ábrázolni, aki magányos a sikerei ellenére. 
Ki is tudná kicsalogatni ezt a személyt a csigaházából? Egy nagyszájú, fiatal, harsány és csodaszép lány. Így megszületett Aurora is. Mindenképpen nagy korkülönbséget terveztem írni kettejük között, mivel ez is konfliktusokra adhat okot és adott is.
Miért pont Aurora Rocher-Gacilly lett a neve?
Szeretem a francia kultúrát, tanultam is a nyelvet a középsuliban, gondoltam egy francia lánnyal érdekesebbé tehetem a történetet. Az Aurora név bevallom őszintén a Csipkerózsika c. Disney meséből jött, amit végtelenül szerettem kiskoromban és most is. (Magyarul Hajnal, de angolul Aurora.) 
A vezetéknév pedig fürdés közben jutott eszembe…, ugyanis előszeretettel használunk Yves Rocher termékeket, amit La Gacillyban gyártanak…
A név és a személyiség már megvolt, mikor azon kezdhettem törni a buksimat, hogy kivel személyesítsem meg az én Rorimat. (Szeretem, ha olyan nevük van a szereplőimnek, amit tudok becézni, így változatosabban tudom megszólítani őket.) Egyik buli után hajnalban jöttem haza, és mivel éhes voltam  megmelegítettem némi maradékot a hűtőből, majd beültem a tv elé enni…, nos az egyik csatornán a 90210 sorozat egyik epizódja ment ismétlésben, voilá Annalynn Mccord tökéletes lesz!
Vicces barátnőket már az első pillanatoktól kezdve bele akartam írni a történetbe, így nekik is nevet és „képet” kellett találnom. Catalina Escobar és Raquel Moreno számomra jól csengő nevek, miket lehet becézni, hozzájuk szintén a 90210 szereplőit vettem igénybe. A következő hatalmas kérdés a történet címe volt.
Miért pont ’Where have you been?’ lett?
Ez ment a rádióban, mikor a sztorin gondolkodtam…
Értve a szöveget, tetszett, hogy rá tudom húzni a cselekményre, mivel Xavi eddig nem találta a boldogságát, így mikor ráakadt ’jogos kérdezheti, hogy: hol voltál eddig’.
A szereplőket megszemélyesítő sztároknál, még az is a feltételem volt, hogy sok különböző szituációban lehessen róluk képet és animációt találni. Ismét remek választásnak bizonyult a 90210! Rengeteg képet és gifet szedtem le rólunk, amik inspiráltak és rátereltek egy útra. Van azonban néhány mely a személyes kedvencem lett, ám mégsem úgy alakult a cselekmény, hogy azokat ki tudtam volna rakni, így most megmutatok néhányat!

Kedvenc Xavi kép(ek)



Kedvenc Xavi animáció - ahogy a jobb szélén, középen meglepődik XD - 


Kedvenc Rori kép


Kedvenc Rori animáció


Kedvenc Cat ill. Raquel kép (lazaságuk miatt) 






Kedvenc Cat ill. Raquel animáció



A legviccesebb kép (imádom:D, amilyen fejeket tud vágni...) 

+1


Néhány egyéb kategóriájú kérdés, melyek csak úgy eszembe jutottak.
Miért szerepel a történetben Afrojack?
Ő az egyik kedvenc holland dj-m! Nagyon szeretem őt, noha az egyéni stílusát mostanában kissé lejjebb adta…
Miért pont Ausztráliába távozott Rori, a félrelépés után?
Volt egy szakasza az életemnek, mikor szó szerint meg voltam örülve azért az országért és kultúráért. Egy időben még az ozzie szlenget is tanultam, mert biztos voltam benne, hogy amint betöltöm a 18-at már itthon sem leszek, hanem  a napfényes Sydneyben időzöm. Nos, ez nem jött össze, és az rajongásom is csillapodott valamicskét, ám még mindig szeretném egyszer megnézni magamnak azt a gyönyörű országot! Rori által kicsit átélhettem…
Ausztrália után miért pont Svájcba ment a leányzó? Nos pont akkoriban volt a Ballon d’Or átadása, így elterveztem, hogy Svájcban a gálán találkoztatom össze őket, ám nem így jött ki a lépés, de Zürichet azért beleírtam.

Mára ennyi, ám holnap folytatom:), akkor bizony a történetben feltűnt negatív karaktereket "mutatom be nektek"!:) Remélem ezt a mai "kitekintést" -vagy minek nevezzem - élveztétek és pár apró érdekességek vagy új dolgot megtudhattatok a WHYB? -ről! Ha még bármire  kíváncsiak vagytok írjatok!:) Szívesen válaszolok rájuk!:)
További szép napot és pénteket!:) Holnap jövök ismét!:)
Olivia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése